kennelskybar

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Hanne Winninge - 12 september 2010 17:05

Har ni sett herr Brun? Det är alltså Bacons egna kinaman, en liten brun naken herre från självaste Tjeckien. Han bor i sin var som helst, så länge matte Anna är med. Och där Bacon är, där är Anna. Vi kan kalla dem power-trojkan! Anna-Elmo-Bacon!


Tur att man kan få plats på ett hörn ibland iaf!


      

Av Hanne Winninge - 12 september 2010 16:59

Oj! Det var länge sedan jag skrev, så det blir mycket att uppdatera.


1. Jag fyllde år och fick en ny kamera i present! Vilken lycka för mig, massa fina bilder och kul att ha hemma.

2. Bacon tog sitt första BIR och cert i Sofiero och blev 2:a bästa junior i Bjuv!


  


3. Lilla Panda har kommit till Sverige, tack Mattias för hämtning!       


Tusen tack Anna och Ulrika för en trevlig utställningshelg och för era fina bilder av världens vackraste minigulla!



Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards