kennelskybar

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Hanne Winninge - 18 september 2010 07:17

Jag har drabbats av utställningsfeber. Jag tycker att det är så fanitantastiskt kul att åka igen! Lilla Gullan har verkligen plockat fram lusten igen.


Vi har ju redan inbokat Växjö och Stockholm, men efter en granskning i kalendern ser jag att jag har en decemberhelg ledig. Undrar om jag inte ska försöka ta mig över pölen till vårt östra grannland...


Dubbel Internationell i vackar Helsingfors. Hysteriskt roligt och dessutom vidgande för mina uppfödarhorisonter. Det låter väl nästan som ett måste, eller?


Tja, det blir nog så...färjan och hotellet var för billiga att avstå. *ler lyckligt*

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards