kennelskybar

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Hanne Winninge - 6 oktober 2010 18:15

Vi skickar ett stort och rungande supergrattis till Lena Westholm och hennes Pajas (NORDUCH Skybar Completely Irresistible) som i DM blev 3:a i sin klass i agility!


Vilken härlig prestation av matte Lena och den flygande Pajas. I Växjö kan vi inte annat än imponeras av Lena och hennes kombiteam far och son. Vackra, kloka, pigga, friska bedlingtons som uppvisar allt vad man önskar av en full-i-fanterrier. Stort grattis!


  

Förvisso inte Pajas på bilden ovan - men en annan duktig agilitykille vi saknar: Jessicas Chico (Skybar Alarm Signal) som gick bort alldeles för tidigt!


Glöm inte att en bedlington ska vara just det vi ser: en terrier med smidighet och snabbhet!



Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards