kennelskybar

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Hanne Winninge - 12 januari 2011 09:10

Jag vet att det inte blir vår nu - jag vet att vi har vår i det här gudsförgätna landet tidigast i april, men jag hoppades så när vi hade töväder i en vecka.


Inatt har det ramlat ner en decimeter snö från himlen och det enda positiva jag kan finna är att det täcker fula gula kissfläckar i min trädgård. Tja, eller snögård kanske man ska skriva?


Oavsett vad så har jag nu bestämt vilken resrutt det blir till Cruft's. Vi kör ner till Hoek van Holland och därfifrån till England. Det betyder färja i 9 timmar, trots att Anna inte gillar vare sig hav eller färjor.


Jaja, det blev en kort morgonrapport iaf.

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards