kennelskybar

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Hanne Winninge - 3 februari 2011 12:22

Nog kan jag bli sugen på en pudel, en stor svart. En stor svart stilig Bonzokille gör gärna sådant med en. Jag hade förmånen att få klippa honom igår. *lycklig*


   

Av Hanne Winninge - 3 februari 2011 07:12

 


Siffrorna för antalet deltagande minibullisar kom igår. Det är 21 hanar och 33 tikar, dvs en total av 54 stycken. Det är lika många som på vår rasspecial. Fantastiskt roligt ska det bli och lite extra kul känns det att det är en domare som verkligen gillar färgade bullor.


Dessutom är jag en smula kär. I en stilig brindlekille. Undrar om Bacon kanske får åka till Kroatien..... Let me introduce Ch. Million Miles Ewimark Rakownia, Kazzoo! I think he is just amazing. Such a lovely approach to life, kids and having bulliefun. I would so love to see him in real life!


       

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards